پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181636
رئيس اتحاديه نمايشگاه داران اتومبيل در گفت وگو با دانا:
خودور گران نمي‌شود/ بنزين تاثيري برافزيش قيمتها ندارد
تاریخ انتشار : 1394/03/10 17:41:38
نمایش : 1248
رئيس اتحاديه نمايشگاه داران اتومبيل گفت: مردم منتظر هستند تا ببينند که نتيجه مذاکرات چه مي شود که شايد اين موضع بتواند بر قيمتهاي اتومبيل تاثير گذار باشد ، اما از اين جهت که بنزين تاثيري بر افزايش خودرو داشته باشد اين طور نيست و تاثيري بر اين موضع ندارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلام حسين قاسميان رئيس اتحاديه نمايشگاه داران اتومبيل در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا در خصوص احتمال افزايش قيمت اتومبيل اظهار داشت: در حال حاضر قيمت بنزين چندان تاثيري بر افزايش يا کاهش اتومبيل ندارد.

 

وي در ادامه افزود: فعلا مردم منتظر هستند تا ببينند که نتيجه مذاکرات چه مي شود که شايد اين موضع بتواند بر قيمتهاي اتومبيل تاثير گذار باشد ، اما از اين جهت که بنزين تاثيري بر افزايش خودرو داشته باشد اين طور نيست و تاثيري بر اين موضع ندارد.

 

با توجه به تک نرخي  شدن بنزين در کشور گمان زني ها براي افزايش قيمت خودرو اين روزها شدت گرفته است که تا به امروز مسئولان هرگونه افزايش قيمت را تکذيب مي کنند اما بايد منتظر ماند و ديد که سرانجام موضع افزايش قيمت خودروها در کشور به کجا مي رسد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html